reklama

Z mesta na dedinu a okolo sveta za 80 sekúnd.

Tankoval som dnes v noci na pumpe. Na Óemfauke. Čakal som, že za natankované litre pohonnej hmoty dostanem body v podobe nálepiek, ktoré si nalepím do malej papierovej kartičky a o mesiac si budem môcť zadovážiť nejakú predraženú drobnosť, ktorú vlastne vôbec nepotrebujem. Samozrejme v zľave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na moje veľké prekvapenie sa ma predavačka opýtala, či mám klubovú kartu? Všetko to teraz bude totiž už prebiehať elektronicky. Povedal som, že "nie" a ona na to, že mám práve "jedinečnú možnosť sa zaregistrovať!" Samozrejme bezplatne. S argumentom, že ma "všetky tie body tohto sveta nejak nenapĺňajú", som slušne odmietol a nechal moju prémiu zo 16 litrov benzínu (rovná sa 16 bodov) na pospas osudu.


Po príchode domov som sa v správach dozvedel, že možno zajtra padne vláda, že Slovenská republika ako jediná v európskej únii nepodporí euroval dva. V "osemdesiatich sekundách okolo sveta" som sa dozvedel strohé správy, že na Mexiko sa rúti tornádo, že niekde v oceáne našli vrak lode a že USA je vlastne celé hore nohami a ľudia z ulice sa rozhodli obsadiť najväčšiu burzu na svete - Wall Street. Hotová revolúcia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Nasledujúcich päť minút sa v správach rozoberalo, že Bioncé (asi sa to tak píše), prebrala nejakej speváčke vizuálnu podobu nejakého videoklipu. (...ale povedali to tam inak) Určite to bude hit. Čo tam po hurikáne a ľuďoch, ktorí by chceli spravodlivosť.

Potom som si šiel umyť zuby. Ale aj tak stále myslím na tých 16 bodov z pumpy. Čo všetko som len mohol mať...

Miro Mráz

Miro Mráz

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nič nie je samo o sebe ani dobré ani zlé. Záleží na tom, čo si o tom myslíme." Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu