reklama

I believe there is another world waiting for us, Alojz.

Zo všetkých videií z Goríl, protestov, demonštrácií a podobne na mňa najhoršie zapôsobilo video, ktoré som videl dnes v noci. Je to video, kde sa poslanec Alojz Hlina snaží "zastaviť" nacionalistov pri ich pochode.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Je pre mňa absurdné, že ulicou kráča agresia, skrytá za vlastenectvo a všetci sa len nemo a slepo prizeráme. Je pre mňa absurdné, že jeden človek sa postaví davu. Je pre mňa absurdné, že policajti "naložia" práve jemu. Je pre mňa absurdné, že si na to tento človek trúfne a privádza ma to k dvom možnostiam, za akých je toto možné. Buď má pán Hlina psychopatické sklony a ide mu naozaj o úprimnú vec, alebo je to iba hlúpe vytĺkanie politického kapitálu, neviem. Jedno však viem. A to, že je smutné, že sa takéto niečo vôbec deje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto videu nie je dobré vôbec nič. Toto video je vlastne úplne celé zle. Je mi ťažko na duši, keď sledujem veci, ktoré sa dejú v našom okolí. A ak to takto pôjde ďalej bojím sa, že príde deň a ja (my) sa budem musieť rozhodnúť z hodiny na hodinu, že si balím zopár svojich vecí a odchádzam. Na chatu - mimo civilizácie? Na druhú stranu planéty? Neviem… Možno sa však o hodinu budem musieť rozhodnúť. Nemienim totiž kráčať so slepým a nepoučiteľným davom.

Je mi záhadou, že je tak veľa ľudí, ktorí by chceli lepší svet a nevedia ho zmeniť. Niečo je stále zle. Nádej však umiera posledná a ak si myslíme, že niet cesty späť, verme aspoň tomu, že budeme mať šancu začať odznova. Poprípade si spomeňme na slová z filmu Cloud atlas: "I believe there is another world waiting for us, Sixsmith. A better world. And I'll be waiting for you there."

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Miro Mráz

Miro Mráz

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nič nie je samo o sebe ani dobré ani zlé. Záleží na tom, čo si o tom myslíme." Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu